Caroli ville locka en yngre målgrupp till köpcentrat. Eminent vred upp volymen rejält och skapade ett pop up-event där mode mötte streetdance. Och visade att upplevelser är king i en digital värld.
Caroli är platsen där grannar möts. För att ta detta varumärkeslöfte från ord till handling planerades ett pop up-event tillsammans med en av Malmös dansskolor. Och som vanligt hade Eminent ett finger med i spelet.
Vi ska kunna mäta oss med en restaurang när det gäller catering. Vi gör supermat! Så sa vår kund ICA Malmborgs och vi såg ingen anledning att tvivla. Såhär skapade Eminent ett koncept som orkade bära de stora orden.
Det finns läskiga ord i näringslivet. Rekonstruktion, obestånd och konkurs är några sådana. Ackordscentralen tog Eminent till hjälp för att reda ut begreppen och nå ut till en yngre målgrupp.
Hur går det till när ICA Malmborgs i Malmö och Lund räddar träd och underlättar för kunderna med hjälp av digitalisering? Och hur visar man en konservativ bransch att tryckta reklamblad är irrelevant i en digital värld?
Frågetecken kring skalbarhet och internationell handel i nytt E-handelsprojekt. Vi flyttar fokus från webbshop till E-handel.
Hur driver man tillbaka trafik till ett centra som har den geografiska förutsättningen för att vara en attraktiv hangout, men med tiden allt mer tappat sin dragningskraft?
Skepparkroken ligger vackert beläget vid Skälderviken i Ängelholms kommun. Här utvecklar PEAB ett helt nytt bostadsområde.
En webbaserad årsredovisning spar på träden och är snäll mot plånboken. Som de flesta svenska kommuner vill Landskrona prova nya vägar mot en mer hållbar utveckling. För att minska pappersförbrukningen är en digital årsredovisning ett miljöskonsamt alternativ.
År 2030 kommer dubbelt så många människor att röra sig inom, till och från Västra Hamnen, men hur ska alla ska få plats? För att kunna dela på infrastruktur och plats är det nödvändigt att fler hittar smartare sätt att resa. Mobility Challenge, som drivs av föreningen Västra Hamnen – ’Have it all’, är ett lekfullt sätt att ta sig an en viktig fråga.
Städerna växer i rasande takt, men var ska de få plats? I Lund hushåller man med mark och växer genom förtätning.
År 2030 finns en destination alla vill besöka. Där framtidens boende och företagande möter befintlig infrastruktur och upplevelser i världsklass.
Hur lockar man människor till ett område som har potential att bära upp ett levande stadsliv, men förlorat sin dragningskraft?
Söker du en byrå som är bra på både kommunikation och relationer?
Välkommen att kontakta Eminent, så berättar vi mer om vad du vinner på att välja en husbyrå.
OSKAR LÄRN
VD, projektledare
+46 704 – 95 82 14
oskar@eminentreklambyra.se